kabaret
Kabaret Skeczów Męczących - 15 lecie Kabaretu

kabaret

Kabaret Skeczów Męczących - 15 lecie Kabaretu

Kabaret Skeczów Męczących - 15 lecie Kabaretu - Bilety na kabaret

Kabaret Skeczów Męczących - 15 lecie Kabaretu - Głogów Miejski Ośrodek Kultury | Bilety na kabaret

Przez 15 lat na scenie Kabaret Skeczów Męczących zdążył udowodnić, że jest jedną z najjaśniejszych gwiazd polskiego kabaretu. To właśnie KSM wprowadził na scenę, a potem w codzienne anegdoty całą masę charakterystycznych postaci, powiedzeń i żartów. I właśnie niepowtarzalni bohaterowie ich skeczów będą motywem przewodnim spektaklu z okazji 15-lecia zespołu. Zupełnie nowe perypetie tych, dzięki którym pokochaliście Kabaret Skeczów Męczących. Najbardziej lubiane postaci w niespotykanych dotąd odsłonach. Premierowy program, pełen nowych skeczy, które już zaraz staną się absolutnymi hitami.

Pamiętasz jak to było mieć 15 lat? – taki właśnie jest program Kabaretu Skeczów Męczących – pełen entuzjazmu, lekkości i niepohamowanej radości. W połączeniu ze scenicznym doświadczeniem i niepowtarzalnym stylem KSM powstał legendarny spektakl, którego nie możesz przegapić.

CZYTAJ WIĘCEJ

Bilety

Recenzje

Dwie godziny super zabawy.
Super 😂😂😂 Uśmiałam się jak nigdy. Cudowne chłopaki 💙💙💙
Skecze KSM jak zwykle zwalające z nód :)
Przyjemnie spedzilam 2 godziny.Ale zabrakło mi ulubionego skeczy.(rzeczy dzieje się w psychiatryku)
Kabaret fantastyczny!!! Natomiast jeżeli chodzi o organizację a zwłaszcza nagłośnienie masakra!!!
Grażyna 15.04.2019 16:03
Rewelacja !!!!
Gość 15.04.2019 13:56
Występ był pełen nie tylko premierowych skeczy ale i stare postacie, które tak pokochali widzowie, były w odnowionych wersjach. Jak dla mnie i przyjaciółek, z którymi tam byłam, to był najlepszy i napewno niezapomniany występ Kabaretu Skeczów Męczących!
AleksandraWitek 15.04.2019 11:21
Mega zabawa Dawno tak się nie usmialem
Cudowny wieczór! Kupa śmiechu!
To trzeba zobaczyć usłyszeć , są jak zawsze doskonali, humor kipi, salwy śmiechu cały czas.
Było świetnie. Śmiechu a śmiechu. Az zal było jak sie konczylo. Chętnie kolejny raz pójdę jak tylko będziecie w pobliżu.
Wercia 15.04.2019 08:38
Zaje....biste kupa śmiechu
Pyza85 15.04.2019 08:35
Występ super. Chłopaki rewelacyjni. najlepszy obecnie kabaret!!!! obsługa profesjonalna.
Zdecydowanie tak👌
Super. Nowe skecze, postacie kultowe. w skrócie Rewelacja
bardzo udany wieczór, dużo śmiechu, czekam na nowy repertuar
Super kabaret szkoda że szybko zleciało
Najlepszy występ na jakim byłem!
Extra wystep
Zarąbista zabawa
Super 👌
Super zabawa, Kabaret Skeczów Męczących to superliga !!! Polecam !!!
Bardzo dobry występ
Spektakl wspaniały! Kabaret NAJLEPSZY na świecie! Nigdy tak się jeszcze nie bawiłam! Płakałam ze śmiechu :) Kabaret Skeczów Męczących potrafi zaskoczyć! Skecze zajefajne! Przy nich nie da się nie śmiać :) Chłopaki z kabaretu są niesamowici! Uwielbiam ich!
Fajnie spędzony wieczór. Choć muszę przyznać że wcześniejsze występy mieli lepsze, głównie ze względu na luz podczas występów.
Wyśmienita zabawa , przedstawienie wyborne , świetnie się bawiliśmy.
fantastyczny wystep,nic dodac nic ujac
Rewelacyjny występ!
WIĘCEJ
ZWIŃ