spektakl

No Big Deal | Portrety Choreograficzne

spektakl

No Big Deal | Portrety Choreograficzne

No Big Deal | Portrety Choreograficzne - Bilety na spektakl teatralny

No Big Deal | Portrety Choreograficzne | Bilety Online, Opis, Recenzje | 2020, 2021

Drogi Widzu! Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z regulaminem sprzedaży oraz regulaminem udziału w wydarzeniach organizowanych przez Mazowiecki Instytut Kultury w okresie pandemii, a także wypełnienie oświadczenia o stanie zdrowia, które należy przekazać bileterowi w dniu wydarzenia. Materiały do pobrania: https://www.mik.waw.pl/bilety/kasa.html


PORTRETY CHOREOGRAFICZNE
Scena Elektoralna – Portrety choreograficzne
No Big Deal – Aleksandra Bożek-Muszyńska i Monika Kiwak

No Big Deal, czyli improwizacja ruchowa dla przyjemności widzów i performerek – Aleksandry Bożek-Muszyńskiej i Moniki Kiwak, ze zdecydowanymi wpływami metodyki australijskiego improwizatora Andrew Morrisha. Na wydarzenie Aleksandra przyjedzie z Woli z Warszawy, Monika - z Podgórza Duchackiego z Krakowa.

Aleksandra Bożek-Muszyńska (1982) - tancerka, choreografka, performerka, instruktorka tańca współczesnego, trenerka biznesu, filolożka, uczestniczka wielu warsztatów
i coachingów ruchowych. Od kilku lat prowadzi zajęcia z tańca współczesnego i improwizacji, gimnastykę dla seniorów oraz tworzy autorskie choreografie i jest aktywna na polskiej scenie tańca i performensu. Jej prace były prezentowane m. in. w Berlinie, Budapeszcie, Filadelfii, Nowym Jorku, Warszawie i Wiedniu. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca 2015, 2016 i 2017 realizowanej przez Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, Intensive Course w School For New Dance Development w Amsterdamie oraz beneficjentka programu Global Practice Sharing w Movement Research w Nowym Jorku. Od 2007 związana
z warszawskim Teatrem „Mufmi” Anny Piotrowskiej, gdzie aktualnie jest koordynatorem do spraw artystycznych i instruktorem. W 2017 roku wraz z Hanną Bylką-Kanecką założyła kolektyw Holobiont, którego celem są interdyscyplinarne projekty wielopokoleniowe. Na co dzień nieustannie szuka okazji do improwizacji.
Monika Kiwak (1982) – magister filologii polskiej oraz wiedzy o teatrze (dramatologia) na Uniwersytecie Jagiellońskim, absolwentka wydziału tańca w Performers House (2009, Dania), dyplomowana instruktorka tańca współczesnego (Narodowe Centrum Kultury). Uczestniczka certyfikowanego Kursu Body-Mind Centering® (Słowacja, Polska 201 -2015). Od 2008 do 2015 roku tańczyła w Eksperymentalnym Studio Tańca Iwony Olszowskiej w Krakowie, praktykując improwizację z podejściem BMC®. W latach 2013, 2015, 2017 i 2019 otrzymała stypendium na udział w Alternatywnej Akademii Tańca, realizowanej przez Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Rezydentka projektu Dance Move Cities (Kraków, Ryga 2013-2014, m.in. z Verą Mantero i Mårtenem Spångbergiem). W 2017, dzięki wsparciu Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, odbyła wizytę studyjną i szkolenie dla pedagogów
w Rzymie u Segni Mossi, łączące ruch i znaki graficzne Wielokrotnie wybierana przez Andrew Morrisha do treningu improwizacji solowej jako performance dla zaawansowanych tancerzy. W 2019 roku dzięki wsparciu Instytutu Muzyki i Tańca (program Wspieranie aktywności międzynarodowej) odbyła stypendium w Szwecji, trenując u Andrew Morrisha i Petera Trotmana. Od 2008 do 2015 roku tańczyła w Eksperymentalnym Studio Tańca Iwony Olszowskiej w Krakowie, praktykując improwizację z podejściem BMC®. Intensywne praktyki choreograficzne i improwizacyjne dedykuje dorosłym i dzieciom. Alexandra
Bożek-Muszyńska mówi, że jej solówki mają subtelne poczucie humoru.

Projekt Portrety choreograficzne jest poświęcony prezentacji choreografów polskich. Każdy
z artystów sam wybiera w jakiej formie chce zaistnieć na scenie . Gościem Październikowej edycji będzie Aleksandra Bożek-Muszyńska - tancerka, choreografka, performerka, instruktorka tańca współczesnego, trenerka biznesu, filolożka, uczestniczka wielu warsztatów i coachingów ruchowych.
Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca 2015, realizowanej przez Art Stations Foundation
by Grażyna Kulczyk, Intensive Course w School For New Dance Development w Amsterdamie oraz beneficjentka programu Global Practice Sharing, organizowanego przez Movement Research
w Nowym Jorku, we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca oraz Art Stations Foundation.Zdobywczyni wielu nagród w konkursach choreograficznych (m. in. „The Best Solo 2014” za solo I know №Thing na międzynarodowym festiwalu SzólóDuó w Budapeszcie) i tanecznych. Jej prace były prezentowane
m. in. w Berlinie, Budapeszcie, Krakowie, Warszawie i Wiedniu. Od kilku lat prowadzi regularne zajęcia z tańca współczesnego i improwizacji, gimnastykę dla seniorów oraz tworzy autorskie choreografie
i jest aktywna na polskiej scenie tańca i performansu. Od 2007 związana z warszawskim Teatrem „Mufmi” Anny Piotrowskiej, gdzie aktualnie jest koordynatorką do spraw artystycznych i instruktorką.

CZYTAJ WIĘCEJ

Bilety

Brak wydarzeń

Brak wydarzeń

Recenzje

Brak recenzji

Polecane