Kupuj taniej bilety w aplikacji mobilnej biletyna.pl - bez opłaty serwisowej

Jak działa ubezpieczenie?

Wyobraź sobie, że kupujesz bilet na długo wyczekiwany koncert lub mecz ulubionej drużyny. Niestety nieszczęśliwy wypadek lub nagłe zachorowanie mogą pokrzyżować plany i spowodować, że nie będziesz w stanie uczestniczyć w imprezie. Choć nie zwrócimy niezapomnianych emocji to dajemy możliwość zwrotu 100% ceny biletu gdy nie będziesz mógł uczestniczyć w wydarzeniu w wyniku nagłej i nieoczekiwanej okoliczności, takiej jak:

  • Biletyna - bilet chroniony - Nieszczęśliwy wypadek lub choroba (w tym COVID-19)

    Nieszczęśliwy wypadek lub choroba potwierdzona dokumentacją medyczną (w tym COVID-19)

  • Biletyna - bilet chroniony - Rabunek biletu lub dokumentów tożsamości

    Rabunek biletu lub dokumentów tożsamości

  • Biletyna - bilet chroniony - Awaria bądź kradzież pojazdu

    Awaria bądź kradzież pojazdu

  • Biletyna - bilet chroniony - Opóźnienia samolotu, pociągu ub autobusu

    Opóźnienia samolotu, pociągu lub autobusu

  • Biletyna - bilet chroniony - Korki na drodze

    Korki na drodze

  • Biletyna - bilet chroniony - Wezwanie na policję lub do sądu

    Wezwanie na policję lub do sądu

  • oraz szeregu innych zdarzeń, które mogą przydarzyć się każdemu! Szczegółowe informacje o zakresie ochrony, w tym wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu


Tickets SVG

Koszt Ubezpieczenia

Koszt ubezpieczenia zależny jest od wartości biletu, do której nie wliczamy opłat za dostawę biletu, dokonania płatności czy opłaty serwisowej.

Możesz ubezpieczyć bilet na wydarzenie odbywające się w Polsce, jak i za granicą.

Tickets SVG

Jak mogę ubezpieczyć swój bilet?

Ubezpieczenie dostępne jest wyłączenie dla Klientów Biletyna.pl

Przy zakupie biletu, pojawi się opcja zawarcia umowy ubezpieczenia. Wystarczy ją zaznaczyć, dokonać płatności i Voilà – gotowe!

  • W trakcie zakupu dodaj ubezpieczenie – wystarczy, że naciśniesz „Ubezpieczam bilety / karnety w cenie...”

  • Dokonaj płatności za bilety oraz ubezpieczenie, a wszystkie dokumenty otrzymasz na podany przez Ciebie adres mailowy!


Tickets SVG

Co zrobić w przypadku, gdy nie mogę wziąć udziału w wydarzeniu?

Jak zgłosić zdarzenie do ubezpieczyciela?

W ciągu 7 dni od zdarzenia uniemożliwiającego udział w wydarzeniu zawiadom o tym Ubezpieczyciela:

Dołącz skan polisy bądź jej numer, bilet lub karnet oraz dowody opłat wniesionych za ich zakup.

W zależności od rodzaju szkody Ubezpieczyciel poprosi Cię o dołączenie dodatkowych dokumentów.

Szczegółowe informacje dotyczące zgłoszenia szkody oraz wymaganych dokumentów są dostępne pod poniższym linkiem: https://colonnade.pl/zglos-szkode. Dodatkowo informacje na temat statusu szkody i procesu likwidacji możesz uzyskać telefonicznie pod numerem tel. +48 22 276 26 00 lub drogą mailową, wysyłając zapytanie na adres: [email protected]