Pomoc i obsługa klienta

Zakup biletów

  1. Wejdź na stronę biletyna.pl i wybierz interesujące Cię wydarzenie.
  2. Kliknij przycisk „Kup bilet”.
  3. Wybierz miejsca na planie sali lub określ liczbę biletów w przypadku miejsc nienumerowanych (Uwaga: Dodanie miejsc nienumerowanych do koszyka nie oznacza ich rezerwacji. Rezerwacja jest potwierdzona dopiero po dokonaniu płatności).
  4. Dodaj bilety do koszyka.
  5. Przejdź do finalizacji zamówienia, podając niezbędne dane kontaktowe.
  6. Wybierz preferowany sposób dostarczenia biletów oraz metodę płatności.
  7. Potwierdź rezerwację, klikając „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Tak, ale zalecamy rejestrację, aby mieć dostęp do historii zakupów i Twoich biletów.

Płatności

W zależności od wydarzenia, będziesz miał do wyboru różne formy płatności: szybkie przelewy, BLIK, karta płatnicza lub tradycyjny przelew.
Możesz dokonać płatności ponownie, logując się na swój profil oraz w statusie swojej rezerwacji na stronie: https://biletyna.pl/order/auth
Tak, jeśli chcesz wykorzystać środki z vouchera do opłacenia biletów, w formularzu rezerwacji w pozycji „Twoje zniżki” wpisz kod vouchera w pole „Kod z vouchera”.

Faktury

Tak, do każdego zamówienia możemy wystawić jedną fakturę VAT dotycząca całej rezerwacji.
Dane do faktury możesz uzupełnić w statusie swojej rezerwacji, wchodząc przez link: https://biletyna.pl/order/auth
Pamiętaj, że po dokonaniu zakupu, w wiadomości, z przesłanymi biletami PDF znajduje się przycisk "Zamów fakturę", który również przekieruje Cię do uzupełnienia danych.
Po uzupełnieniu danych, faktura wystawi się automatycznie i zostanie przesłana na adres mailowy podany w rezerwacji.
Nie, przed zatwierdzeniem danych sprawdź je dokładnie.
Faktury wystawiane są do 3 miesięcy od daty zakupu.

Zwroty

Zgodnie z regulaminem zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku:
  • a) odwołania Wydarzenia przez Organizatora albo
  • b) zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny Wydarzenia przez Organizatora albo
  • c) istotnej zmiany składu artystów Wydarzenia.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt. 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Otrzymasz wiadomość mailową z procedurą zwrotu. Aby zlecić zwrot, musisz ją dokończyć.
Jeśli wybierzesz zwrot środków na konto, zostanie on zlecony w ciągu 10 dni roboczych. Możesz też jako formę zwrotu wybrać voucher.

Ubezpieczenie biletów

Tak, opcja dostępna jest przy zakupie – ubezpieczenie umożliwia zwrot kosztów w określonych przez ubezpieczyciela sytuacjach.
Skontaktuj się bezpośrednio z ubezpieczycielem – szczegóły znajdziesz na stronie https://biletyna.pl/static/bilet-chroniony.
Po utworzeniu rezerwacji otrzymasz maila z numerem polisy i regulaminem ubezpieczenia.

Zakupiony bilet

W zależności od wybranej formy wysyłki:
  • Bilet PDF – wysyłamy na adres mailowy po opłaceniu rezerwacji
  • Kurier – po otrzymaniu wpłaty, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych, wysyłamy zakupione bilety przesyłką kurierską, która powinna zostać dostarczona następnego dnia roboczego.
Jeśli posiadasz aplikację mobilną biletyna.pl, bilety znajdziesz na swoim koncie w formie kodu QR.
Sprawdź wszystkie zakładki na poczcie lub pobierz go w statusie rezerwacji: https://biletyna.pl/order/auth - podaj numer rezerwacji (same cyfry, bez "TNA/") oraz adres mailowy podany w zamówieniu (adres mailowy musi zostać wpisany małymi literami). Jeśli nie udało się odnaleźć biletów, skontaktuj się z działem obsługi klienta: [email protected]
Nie, możesz okazać go na urządzeniu mobilnym lub w swojej aplikacji biletyna.pl

Recenzje

Recenzje znajdują się na widoku każdego artysty/tytułu w zakładce "Recenzje" (o ile zostały dla niego wystawione).
Ocenę wyrażoną w ilości gwiazdek, liczymy na podstawie średniej arytmetycznej punktów przyznanych przez klientów przy dodawaniu recenzji dla danego artysty/tytułu.
Możliwość dodawania recenzji dostępna jest jedynie dla klientów, którzy zakupili bilety na dane wydarzenie. Po odbyciu się wydarzenia, otrzymasz maila z bezpośrednim linkiem do wystawienia recenzji. Możesz również dodać opinie w aplikacji mobilnej biletyna.pl

Pomoc i obsługa klienta

Pomoc i obsługa klienta

Jesteśmy czynni pn-pt, 9:00-17:00

Informacje o występach i rezerwacjach:

Rezerwacje grupowe:

Kontakt dla organizatorów i punktów sprzedaży:

Nawiązanie współpracy:

Pozostałe sprawy:

Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Skorzystaj z formularza kontaktowego.

 

Obsługę rezerwacji przez stronę biletyna.pl zapewnia

biletyna.pl sp. z o.o. (dawniej GnP Dec sp.k.)
ul. Kościuszki 23
05-082 Blizne Jasińskiego