Internetową sprzedażą biletów zajmujemy się od 2006 roku kiedy uruchomiliśmy portal BiletyNaKabarety.pl.
Od tego czasu nieustannie się rozwijamy poszerzając naszą ofertę zarówno dla Klientów, jak również dla
Organizatorów.
W celu zaprezentowania szerszej oferty z czasem uruchomiliśmy portal biletyna.pl pozwalający zaprezentować
pełną
ofertę współpracujących z nami Organizatorów.
Najważniejszym celem dla nas jest zawsze zadowolenie
Klientów, dlatego z zaangażowaniem poświęcamy się obsłudze każdej rezerwacji.
Mając spore doświadczenie na polu organizacji imprez masowych i telewizyjnych doskonale rozumiemy potrzeby
Organizatorów i posiadamy know-how pozwalający wspierać ich przy organizacji nawet największych przedsięwzięć.
Pracujemy w oparciu o autorski system sprzedaży biletów on-line, który jest stale rozwijany od 2006 roku.
Firma jest w 100% finansowana z polskiego kapitału.
Oferty pracy
Senior Frontend Developer
Masz wrażenie, że w obecnej firmie jesteś odpowiedzialny jedynie za mały fragment dużej aplikacji? Interesujesz się nowymi technologiami i wiesz, że bardzo przyśpieszyłyby Twój rozwój, ale wdrożenie ich w życie graniczy z cudem przez skomplikowane i długotrwałe procedury?
Jesteśmy niedużą firmą – dlatego w naszej firmie Twoje zdanie na temat kierunku front-end ma dla nas znaczenie. Z racji na dynamiczny rozwój naszej firmy, będziesz miał do czynienia z projektowaniem od podstaw nowych funkcjonalności z użyciem najnowszych technologii na potrzeby naszych klientów oraz utrzymaniem istniejących.
Biletyna.pl to największy niezależny portal biletowy w Polsce. Internetową dystrybucją biletów w branży kulturalno-rozrywkowej zajmujemy się od 2006 roku. Od tego czasu nieustannie się rozwijamy i wdrażamy wiele nowych projektów, dlatego też poszukujemy doświadczonych, kreatywnych i zaangażowanych ludzi, którzy nie boją się nowych wyzwań.
Stack technologiczny :
- Frontend: Angular 2+, Typescript, Webpack, VueJs
- Mobile App: React Native, Flutter
- Backend: PHP 8.3, Zend Framework, Symfony Framework, NodeJS (1 aplikacja), MariaDB
- DevOps: Docker, Amazon AWS (S3, EC2, SES, Lambda, DynamoDB), Google Big Query, CI/CD, RabbitMQ, Grafana, Consul, HaProxy, Apache, Nginx, Jenkins, Cloudflare, Redis
- Narzędzia pracy: JIRA, Bitbucket, GIT, PHP Storm
Obowiązki:
W ramach codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za rozwój oraz utrzymanie kodu:
- Trzech rozbudowanych aplikacji webowych napisanych w Angular 12+
- Kilku branżowych stron internetowych (m.in. https://biletyna.pl/ , https://www.strefazajec.pl/ ) - technologie: Typescript, VueJs, jQuery, Webpack, Sass.
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w programowaniu komercyjnym na stanowisku Frontend Dev
- Bardzo dobra znajomość z zakresu HTML5, CSS, JavaScript (ES6/7), TypeScript, programowania obiektowego, wzorców projektowych
- Biegła znajomość HTML5, CSS3, SASS
- Bardzo dobra znajomość programowania reaktywnego z wykorzystaniem RxJS
- Szeroka wiedza na temat najnowszych rozwiązań i zmian w świecie aplikacji webowych
- Bardzo dobra znajomość frameworka Angular 2+
- Znajomość narzędzi wykorzystywanych do budowy aplikacji frontendowych (webpack 5/Module Federation)
- Znajomość obsługi programu JIRA
- Znajomość biblioteki Bootstrap, RWD oraz zasad tworzenia nowoczesnych stron internetowych
- Poczucie estetyki oraz umiejętność pracy z projektami graficznymi w Figma/AdobeXD
- Znajomość biblioteki jQuery
- Bardzo dobra znajomość systemu kontroli wersji GIT
Oferujemy:
- Praca w trybie hybrydowym - 1 / 4 lub 2 / 3 (firma / zdalna praca)
- Agile'owe narzędzia i podejście do prowadzenia projektów
- Wsparcie ekspertów z obszaru projektowania aplikacji i programowania - chcemy być najlepsi, więc uczymy się od najlepszych💪
- Na pokładzie posiadamy testera, który wspiera przy szybkim wytwarzaniu oprogramowania
- Możliwość wpływu na kształt aplikacji od strony wymagań biznesowych oraz architektury wprowadzanych rozwiązań
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- Elastyczne godziny pracy
- Wysoka jakość narzędzi pracy
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze (40h/tydzień) obejmujące dni wolne i urlop
- Opiekę medyczną
- Umowa o pracę lub B2B
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV - czekamy na Was!
adres biura: ul. Kościuszki 23 Blizne Jasińskiego
(Praca jest możliwa w trybie hybrydowym)
Prosimy o wysyłanie zgłoszeń na adres: [email protected] z dopiskiem "Rekrutacja" w tytule wiadomości.
Asystent / Asystentka ds. wsparcia technicznego - HelpDesk
Twoje zadania:
- Mailowe i telefoniczne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą systemu;
- Przyjmowanie zgłoszeń i pomoc w rozwiązywaniu standardowych problemów - praca z Klientem;
- Instalacja i konfiguracja sprzętu;
- Analiza raportów systemowych;
- Szkolenie użytkowników z obsługi systemów
Oczekujemy od ciebie:
- Komunikatywność;
- Umiejętność szybkiego uczenia się;
- Biegła znajomość obsługi komputera;
- Umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole;
- Umiejętności w zakresie właściwej organizacji pracy oraz samodzielności;
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Możliwość dalszego rozwoju w naszych strukturach
- Prywatna opieka medyczna
- Współpracę w oparciu o umowę o prace po okresie próbnym
- Wsparcie Przełożonego i szkolenia
- Przyjazną atmosferę w młodym zespole
- Biuro w willi z ogrodem ;)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV - czekamy na Was!
Prosimy o rozważne aplikowanie z uwzględnieniem wymagań oraz lokalizacji biura
adres biura:
ul. Kościuszki 23 Blizne Jasińskiego