Koszt ubezpieczenia zależny jest od wartości biletu, do której nie wliczamy opłat za dostawę biletu, dokonania płatności czy opłaty serwisowej.
Możesz ubezpieczyć bilet na wydarzenie odbywające się w Polsce, jak i za granicą.
Jak działa ubezpieczenie?
Wyobraź sobie, że kupujesz bilet na długo wyczekiwany koncert lub mecz ulubionej drużyny. Niestety nieszczęśliwy wypadek lub nagłe zachorowanie mogą pokrzyżować plany i spowodować, że nie będziesz w stanie uczestniczyć w imprezie. Choć nie zwrócimy niezapomnianych emocji to dajemy możliwość zwrotu 100% ceny biletu gdy nie będziesz mógł uczestniczyć w wydarzeniu w wyniku nagłej i nieoczekiwanej okoliczności, takiej jak:
Nieszczęśliwy wypadek lub choroba potwierdzona dokumentacją medyczną (w tym COVID-19)
Rabunek biletu lub dokumentów tożsamości
Awaria bądź kradzież pojazdu
Opóźnienia samolotu, pociągu lub autobusu
Korki na drodze
Wezwanie na policję lub do sądu
oraz szeregu innych zdarzeń, które mogą przydarzyć się każdemu! Szczegółowe informacje o zakresie ochrony, w tym wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia i Karcie Produktu
Koszt ubezpieczenia zależny jest od wartości biletu, do której nie wliczamy opłat za dostawę biletu, dokonania płatności czy opłaty serwisowej.
Możesz ubezpieczyć bilet na wydarzenie odbywające się w Polsce, jak i za granicą.
Ubezpieczenie dostępne jest wyłączenie dla Klientów Biletyna.pl
Przy zakupie biletu, pojawi się opcja zawarcia umowy ubezpieczenia. Wystarczy ją zaznaczyć, dokonać płatności i Voilà – gotowe!
W trakcie zakupu dodaj ubezpieczenie – wystarczy, że naciśniesz „Ubezpieczam bilety / karnety w cenie...”
Dokonaj płatności za bilety oraz ubezpieczenie, a wszystkie dokumenty otrzymasz na podany przez Ciebie adres mailowy!
Jak zgłosić zdarzenie do ubezpieczyciela?
W ciągu 7 dni od zdarzenia uniemożliwiającego udział w wydarzeniu zawiadom o tym Ubezpieczyciela:
Dołącz skan polisy bądź jej numer, bilet lub karnet oraz dowody opłat wniesionych za ich zakup.
W zależności od rodzaju szkody Ubezpieczyciel poprosi Cię o dołączenie dodatkowych dokumentów.
Szczegółowe informacje dotyczące zgłoszenia szkody oraz wymaganych dokumentów są dostępne pod poniższym linkiem: https://colonnade.pl/zglos-szkode. Dodatkowo informacje na temat statusu szkody i procesu likwidacji możesz uzyskać telefonicznie pod numerem tel. +48 22 276 26 00 lub drogą mailową, wysyłając zapytanie na adres: [email protected]