spektakl

Gdybyś tu był, mój brat by nie umarł - Dramat psychologiczny

spektakl

Gdybyś tu był, mój brat by nie umarł - Dramat psychologiczny

Gdybyś tu był, mój brat by nie umarł - Dramat psychologiczny - Bilety na spektakl teatralny

Gdybyś tu był, mój brat by nie umarł - Dramat psychologiczny | Bilety Online, Opis, Recenzje | 2020, 2021

Sztuka „Gdybyś tu był, mój brat by nie umarł” to wariacja na temat sióstr Łazarza. Chociaż w postaciach Marty i Marii widać podobieństwo do nowotestamentowych pierwowzorów, to jednak spektakl nie jest wiernym odtworzeniem relacji św. Jana. Przeniesienie akcji w nieokreśloną współczesność wydobywa ją z mroków przeszłości. Powoli, krok po kroku, odkrywamy trudne i skomplikowane relacje pomiędzy siostrami. Jedna próbuje wejść w rolę matki, druga żyje marzeniami. Są na siebie skazane i od siebie uzależnione. Zmagają się ze swoją przeszłością, jak i z tym, co dzieje się teraz.

Autor: M.Majewski, A. Cianciara- Fröhlich

Występują : Atelier Teatralne Studio Dono
Agnieszka Cianciara- FröhlichMarta
Martyna Kaczmarczyk / Katarzyna GazdowiczMaria

Scenografia: Jonathan Fröhlich
Kostiumy : Ludwika Gorgoń
Opracowanie muzyczne: Agnieszka Cianciara- Fröhlich

Czas trwania: 1 h 15 minut

INFORMACJA DLA WIDZÓW DOTYCZĄCA ZASAD POSTĘPOWANIA W CZASIE SPEKTAKLI W TEATRZE PRASKA 52 OD DNIA 25 CZERWCA 2020 r.:

W przypadku spektakli odbywających się w pomieszczeniach zamkniętych, widownia będzie mogła zostać zapełniona jedynie w 50%, a publiczność będzie musiała zasłaniać usta i nos. Osoby wchodzące na teren budynku Teatru Praska 52 muszą zastosować się do kilku bardzo ważnych zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny. Obowiązkowa jest m.in. dezynfekcja rąk – stojaki z płynem dezynfekującym oraz instrukcją są umieszczone przy wejściu do obiektu, w foyer oraz w toaletach. Wymagane jest zakrywanie zgiętym łokciem lub chusteczką ust i nosa podczas kichania i kaszlu. W spektaklach mogą brać udział wyłącznie osoby zdrowe, bez objawów chorobowych takich jak katar, kaszel, wysypka, gorączka, duszności, ból mięśni, brzucha, głowy, biegunka.

Wejście na spektakl, możliwe jest po złożeniu przez każdego widza pisemnego oświadczenia o tym, że ten według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym. Pracownicy Teatru Praska 52 udostępnią każdej osobie uczestniczącej w spektaklu stosowny formularz, którego wypełnienie jest obligatoryjne i służy jedynie uzyskaniu możliwości skontaktowania się z daną osobą, w przypadku stwierdzenia zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 w związku z udziałem w spektaklu dane zawarte w formularzu będą mogły zostać przekazane przez Teatr Praska 52 właściwym służbom sanitarnym. Formularz będzie przechowywany przez Teatr Praska 52 przez 2 tygodnie od dnia spektaklu.

Przy wejściu do obiektu odbywa się bezdotykowa kontrola biletów oraz obowiązkowa dezynfekcja dłoni. Po wejściu należy udać się w miejsce wskazane przez osobę z obsługi, która wskazuje drogę do odpowiednich wejść. Procedura wpuszczania uczestników spektaklu na teren Teatru Praska 52 rozpocznie się na godzinę przed planowanym rozpoczęciem spektaklu. W Teatrze Praska 52 należy pojawić się najpóźniej na 15 minut przed rozpoczęciem wydarzenia. Na terenie obiektu trzeba zachować dystans społeczny od innych osób wynoszący nie mniej niż 2 m (nie można gromadzić się w grupach). Podczas spektaklu należy bezwzględnie przestrzegać obowiązku zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki lub przyłbicy.

Po każdym wydarzeniu obiekt jest dezynfekowany (toalety, klamki, poręcze). Wszystkie toalety są dostępne, znajdują się tam środki do dezynfekcji dłoni i papierowe ręczniki. W toaletach znajdują się również instrukcje prawidłowego mycia rąk, nakładania i zdejmowania maseczek ochronnych oraz rękawiczek.

CZYTAJ WIĘCEJ

Bilety

15.10.2020, 19:00 Teatr Praska 52
 KUP BILET

Brak wydarzeń

Recenzje

Ogromnie dziękuję za ten spektakl. To naprawdę znakomicie zagrane studium psychologiczne dwóch sióstr, ze świetną grą obu aktorek. Rola Marty w wykonaniu Agnieszki Cianciary-Froehlich wprost genialna, aktorski majstersztyk, kreacja warta osobnej recenzji! Poza tym ukłon w stronę twórców tego spektaklu: dawno nie widziałam w teatrze tak spójnej sztuki: zarówno gra aktorska jak i scenografia, światło podporządkowane są wspólnej idei i klarownie ją wyrażają. Wielkie poparcie dla tej - rzadko dziś praktykowanej- filozofii robienia teatru! Do aktorki grającej Marię ośmielam się zgłosić jedynie uwagę, że w scenach, gdy szepcze (szept jest skądinąd wymownym narzędziem aktorskim) - wypowiadanie wtedy słowa w moim odczuciu zamierały jednak w przestrzeni, nim zdążyły dotrzeć da czwartego rzędu na widowni. Może odrobinę śmielej? W każdym razie mam nieprzepartą potrzebę obejrzenia tej sztuki jeszcze raz.

Polecane