Internetową sprzedażą biletów zajmujemy się od 2006 roku kiedy uruchomiliśmy portal BiletyNaKabarety.pl.
Od tego czasu nieustannie się rozwijamy poszerzając naszą ofertę zarówno dla Klientów, jak również dla
Organizatorów.
W celu zaprezentowania szerszej oferty z czasem uruchomiliśmy portal biletyna.pl pozwalający zaprezentować
pełną
ofertę współpracujących z nami Organizatorów.
Najważniejszym celem dla nas jest zawsze zadowolenie
Klientów, dlatego z zaangażowaniem poświęcamy się obsłudze każdej rezerwacji.
Mając spore doświadczenie na polu organizacji imprez masowych i telewizyjnych doskonale rozumiemy potrzeby
Organizatorów i posiadamy know-how pozwalający wspierać ich przy organizacji nawet największych przedsięwzięć.
Pracujemy w oparciu o autorski system sprzedaży biletów on-line, który jest stale rozwijany od 2006 roku.
Firma jest w 100% finansowana z polskiego kapitału.
Oferty pracy
Asystent / Asystentka ds. wsparcia technicznego - HelpDesk
Twoje zadania:
- Mailowe i telefoniczne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą systemu;
- Przyjmowanie zgłoszeń i pomoc w rozwiązywaniu standardowych problemów - praca z Klientem;
- Instalacja i konfiguracja sprzętu;
- Analiza raportów systemowych;
- Szkolenie użytkowników z obsługi systemów
Oczekujemy od ciebie:
- Komunikatywność;
- Umiejętność szybkiego uczenia się;
- Biegła znajomość obsługi komputera;
- Umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole;
- Umiejętności w zakresie właściwej organizacji pracy oraz samodzielności;
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Możliwość dalszego rozwoju w naszych strukturach
- Prywatna opieka medyczna
- Współpracę w oparciu o umowę o prace po okresie próbnym
- Wsparcie Przełożonego i szkolenia
- Przyjazną atmosferę w młodym zespole
- Biuro w willi z ogrodem ;)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV - czekamy na Was!
Prosimy o rozważne aplikowanie z uwzględnieniem wymagań oraz lokalizacji biura
adres biura:
ul. Kościuszki 23 Blizne Jasińskiego