Kupuj taniej bilety w aplikacji mobilnej biletyna.pl - bez opłaty serwisowej

* promocja trwa do 31-12-2022

koncert

Pidżama Porno

koncert

Pidżama Porno

Pidżama Porno - koncert
Dodaj do ulubionych
Ulubione

Pidżama Porno powstała w grudniu 1987 roku z inicjatywy Krzysztofa Grabowskiego i Andrzeja Kozakiewicza, ówczesnych studentów poznańskiego uniwersytetu. W 1989 roku nagrali swój pierwszy materiał, zatytułowany „Ulice jak stygmaty”. Równocześnie zadebiutowali na Dużej Scenie Festiwalu w Jarocinie, Festiwalu w Sopocie i jako pierwsza polska kapela undergroundowa zagrali w Pradze. W 1990 roku Pidżama Porno nagrała w Szczecinie drugą płytę „Futurista”. Zespołowi w chórkach towarzyszyła nieznana wówczas Kasia Nosowska. Album „Futurista” oficjalną premierę miał dopiero w 1996 roku. Marcin Świetlicki, na łamach Tygodnika Powszechnego, pisał jak o „cudownie odnalezionym, brakujący łańcuszku w polskim rocku”. Od września 2014 roku Pidżama Porno funkcjonuje jako trio. w składzie: Grabaż, Kozak i Kuzyn. W 2019 roku grupa wraz basistą Longinem Lo oraz gitarzystą Piotrkiem Załęskim, zacumowała w Rock Sun Studio w Pleszewie. Cel był jeden, nagrać pierwszą od 15 lat studyjną płytę Pidżamy Porno zawierającą same premierowe piosenki. Zostało zarejestrowanych 12 utworów. Album wolny jest od jakiejkolwiek elektroniki, jest w 100% gitarowy.

CZYTAJ WIĘCEJ

Bilety

Recenzje i opinie: Pidżama Porno

Fantastycznie! Miejsce, publiczność a przede wszystkim PIDŻAMA! Ogień, petarda! Cudowności!!!
Orocz 21.11.2022 10:26
Było cudownie !
Asia 19.11.2022 15:08
Było niesamowicie. Najlepszy koncert w życiu. Grabaż i spółka nigdy nie zawodzą ❤️❤️❤️
Jakub 19.11.2022 10:36
Nasza rodzima klasyka punk rocka, jest w świetnej formie. Polecam:)
Adam84 19.11.2022 09:28
Super warto było. Długo grali chłopaki ,pogo było piwko było 5gwiazdek🤩
Alina 19.11.2022 08:47
Najlepszy koncert.
Marcel 16.11.2022 17:07
Cóż tu wiele mówić - koncert petarda. Grabaż z ekipą, nawet jeśli już trochu leciwi, wciąż świetni !
Pepe 15.11.2022 20:23
Bardzo przyjemnie, kultura, czysto i cieplo.
Awokado 14.11.2022 23:29
super
Jerzy 14.11.2022 17:09
Było Fantastycznie
14.11.2022 10:26
Dla mnie bomba, dzięki. A do tego super aula.
Edzia 14.11.2022 09:47
Rewelacja! Koncert niesamowity!
Ok 14.11.2022 08:34
Było super jak zwykłe zagrali z siłą są goście ok. Koncert bardzo fajny
Pogo 13.11.2022 22:13
Miejsce fajne, nowe, dobre nagłośnienie. Chociaż marmurowe łazienki średnio pasują do koncertów rockowych;) zespół fajnie grał, pan Grabowski mimo swojego średnio świeżego stanu nie mylił tekstów - widać lata praktyki;) reszta zespołu prezentowała się lepiej. Ludzie bawili się bardzo dobrze, mimo sold outu na sali nie było tłoczno.
Sssa 13.11.2022 20:26
Pierwszy raz na koncercie Pidżamy, czekałem na to aż pięć lat. Nie żałuję aby posłuchać na żywo. Publiczność dopisała i jeszcze te pogo. Pozdrawiam
Karol 13.11.2022 18:56
Niesamowita energia publiczności, sam koncert fenomenalny i bardzo profesjonalny pod względem muzycznym, świetna organizacja koncertu i akustyka sali.
Kalina 13.11.2022 18:29
Mega!!!
A. 13.11.2022 15:41
Jak zawsze było mega
Ju 13.11.2022 15:07
Świetnie spędzony czas:)
Ania Glog 13.11.2022 15:04
Takie koncert pokazują jak w Olsztynie brakuje takich koncertów. Dużo ludzi, sala Ok.
Ddd 13.11.2022 11:19
Bawiliśmy się bardzo dobrze.
Evril 13.11.2022 10:53
Jednym słowem. SUPER!
Jarek. 13.11.2022 10:01
Było świetnie!!
Aga 13.11.2022 09:59
Rewelcyjny koncert!! Energetyczny, z mocniejszym brzemieniem. Grabaż w świetnej formie, z extra kontaktem z publicznością. Pozostali muzycy również! Niezapomniany czas ❤️
Ewela 13.11.2022 09:19
Koncert super 🙂
Anita 13.11.2022 09:02
Kawał dobrego grania, dość nietypowa setlista.
Kubek 13.11.2022 08:33
Było suuuuuppppeeeerrrrrr🙂
Grześ 13.11.2022 08:32
Jak zawsze najlepsi :)
Milka 18.10.2022 11:54
Koncert w porządku. Grabaż może nie jest już wulkanem energii, ale dał radę. Klub ok. Jesteśmy zadowoleni.
Kempes 17.10.2022 15:17
BYŁO CZADOWO każdy koncert Pidżamy to świetne wydarzenie, ale ten zdecydowanie na długo zapadnie mi w pamięć, ludzie pod sceną bawili się super i było widać że zespół na scenie też czerpie przyjemność z tego co robi no i zagrali twoja generacja za co dodatkowy plus ;)
elczi 17.10.2022 08:30
WIĘCEJ
ZWIŃ

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

  • Fantastycznie! Miejsce, publiczność a przede wszystkim PIDŻAMA! Ogień, petarda! Cudowności!!!

    Orocz 21.11.2022 10:26


  • Było cudownie !

    Asia 19.11.2022 15:08


  • Było niesamowicie. Najlepszy koncert w życiu. Grabaż i spółka nigdy nie zawodzą ❤️❤️❤️

    Jakub 19.11.2022 10:36


  • Nasza rodzima klasyka punk rocka, jest w świetnej formie. Polecam:)

    Adam84 19.11.2022 09:28


  • Super warto było. Długo grali chłopaki ,pogo było piwko było 5gwiazdek🤩

    Alina 19.11.2022 08:47


  • Najlepszy koncert.

    Marcel 16.11.2022 17:07


Polecane z kategorii koncert