spektakl

GDYBYŚ TU BYŁ, MÓJ BRAT BY NIE UMARŁ

spektakl

GDYBYŚ TU BYŁ, MÓJ BRAT BY NIE UMARŁ

GDYBYŚ TU BYŁ, MÓJ BRAT BY NIE UMARŁ - Bilety na spektakl teatralny

TEATR PRASKA 52
M. Majewski, A. Cianciara- Fröhlich
GDYBYŚ TU BYŁ, MÓJ BRAT BY NIE UMARŁ
Dramat

Krótki opis spektaklu - piórem jego Twórców:
Sztuka „Gdybyś tu był, mój brat by nie umarł” to wariacja na temat sióstr Łazarza. Chociaż w postaciach Marty i Marii widać podobieństwo do nowotestamentowych pierwowzorów, to jednak spektakl nie jest wiernym odtworzeniem relacji św. Jana. Przeniesienie akcji w nieokreśloną współczesność wydobywa ją z mroków przeszłości. Powoli, krok po kroku, odkrywamy trudne i skomplikowane relacje pomiędzy siostrami. Jedna próbuje wejść w rolę matki, druga żyje marzeniami. Są na siebie skazane i od siebie uzależnione.Zmagają się ze swoją przeszłością, jak i z tym, co dzieje się teraz.

Czas: 1 h 15 min.

Twórcy:

AGNIESZKA CIANCIARA - FRÖHLICH
Reżyseria
JONATHAN FRÖHLICH
Scenografia
LUDWIKA GORGOŃ
Kostiumy
AGNIESZKA CIANCIARA - FROHLICH
Opracowanie muzyczne
Występuje:

ATELIER TEATRALNE STUDIO DONO
Obsada:

MARTA - AGNIESZKA CIANCIARA - FRÖHLICH
MARIA - MARTA KACZMARCZYK/ KATARZYNA GAZDOWICZ

WAŻNE INFORMACJE DLA WIDZÓW

INFORMACJA DLA WIDZÓW DOTYCZĄCA ZASAD POSTĘPOWANIA W CZASIE SPEKTAKLI W TEATRZE PRASKA 52 OD DNIA 26 CZERWCA 2021 r.:

W przypadku spektakli odbywających się w pomieszczeniach zamkniętych, widownia będzie mogła zostać zapełniona jedynie w 75%, a publiczność będzie musiała zasłaniać usta i nos. Osoby wchodzące na teren budynku Teatru Praska 52 muszą zastosować się do kilku bardzo ważnych zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny. Obowiązkowa jest m.in. dezynfekcja rąk – stojaki z płynem dezynfekującym oraz instrukcją są umieszczone przy wejściu do obiektu, w foyer oraz w toaletach. Wymagane jest zakrywanie zgiętym łokciem lub chusteczką ust i nosa podczas kichania i kaszlu. W spektaklach mogą brać udział wyłącznie osoby zdrowe, bez objawów chorobowych takich jak katar, kaszel, wysypka, gorączka, duszności, ból mięśni, brzucha, głowy, biegunka.**

Wejście na spektakl, możliwe jest po złożeniu przez każdego widza pisemnego oświadczenia o tym, że ten według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym. Pracownicy Teatru Praska 52 udostępnią każdej osobie uczestniczącej w spektaklu stosowny formularz, którego wypełnienie jest obligatoryjne i służy jedynie uzyskaniu możliwości skontaktowania się z osobą, która podała swoje dane, w przypadku stwierdzenia zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 w związku z udziałem w spektaklu. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 w związku z udziałem w spektaklu dane zawarte w formularzu będą mogły zostać przekazane przez Teatr Praska 52 właściwym służbom sanitarnym. Formularz będzie przechowywany przez Teatr Praska 52 przez 2 tygodnie od dnia spektaklu.

Przy wejściu do obiektu odbywa się bezdotykowa kontrola biletów oraz obowiązkowa dezynfekcja dłoni. Po wejściu należy udać się w miejsce wskazane przez osobę z obsługi, która wskazuje drogę do odpowiednich wejść. Procedura wpuszczania uczestników spektaklu na teren Teatru Praska 52 rozpocznie się na godzinę przed planowanym rozpoczęciem spektaklu. W Teatrze Praska 52 należy pojawić się najpóźniej na 15 minut przed rozpoczęciem wydarzenia. Na terenie obiektu trzeba zachować dystans społeczny od innych osób wynoszący nie mniej niż 2 m (nie można gromadzić się w grupach). Podczas spektaklu należy bezwzględnie przestrzegać obowiązku zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki lub przyłbicy.

Po każdym wydarzeniu obiekt jest dezynfekowany (toalety, klamki, poręcze). Wszystkie toalety są dostępne, znajdują się tam środki do dezynfekcji dłoni i papierowe ręczniki. W toaletach znajdują się również instrukcje prawidłowego mycia rąk, nakładania i zdejmowania maseczek ochronnych oraz rękawiczek

CZYTAJ WIĘCEJ

Bilety

16.12.2021, 19:00 Teatr Praska 52
 KUP BILET

Brak wydarzeń w: Kraków

Recenzje i opinie: GDYBYŚ TU BYŁ, MÓJ BRAT BY NIE UMARŁ

Ogromnie dziękuję za ten spektakl. To naprawdę znakomicie zagrane studium psychologiczne dwóch sióstr, ze świetną grą obu aktorek. Rola Marty w wykonaniu Agnieszki Cianciary-Froehlich wprost genialna, aktorski majstersztyk, kreacja warta osobnej recenzji! Poza tym ukłon w stronę twórców tego spektaklu: dawno nie widziałam w teatrze tak spójnej sztuki: zarówno gra aktorska jak i scenografia, światło podporządkowane są wspólnej idei i klarownie ją wyrażają. Wielkie poparcie dla tej - rzadko dziś praktykowanej- filozofii robienia teatru! Do aktorki grającej Marię ośmielam się zgłosić jedynie uwagę, że w scenach, gdy szepcze (szept jest skądinąd wymownym narzędziem aktorskim) - wypowiadanie wtedy słowa w moim odczuciu zamierały jednak w przestrzeni, nim zdążyły dotrzeć da czwartego rzędu na widowni. Może odrobinę śmielej? W każdym razie mam nieprzepartą potrzebę obejrzenia tej sztuki jeszcze raz.

Polecane z kategorii spektakl