stand-up Abelard Giza

Abelard Giza - Numer 3

stand-up Abelard Giza

Abelard Giza - Numer 3

Abelard Giza - Numer 3 - Bilety na stand-up

Siema! Jeśli chcecie się dowiedzieć m.in. czym najlepiej zagęszczać mleko, jak wejść w życiu na odpowiednią częstotliwość i co jest niezatapialne - zapraszam na swój najnowszy program pt. "Numer 3"!

CZYTAJ WIĘCEJ

Bilety

Recenzje i opinie: Abelard Giza - Numer 3

Występ był świetny! Abelard jak zawsze niezawiódł. Uśmiałam się za wszystkie czasy. Na pewno pójdę na kolejny! Serdecznie polecam.
Całe wydarzenie oceniam na bardzo dobre, sam wystep Abelarda na 4 .Poprzednie mi się bardziej podobały, stąd 4.
Po występie Pana Abelarda odwiedziłem bydgoską ikea przejrzałem wszystkie szafki u nas nilt nie nasrał. Występ udany.
Polecam! Bardzo dobry materiał.
babysq 20.03.2018 17:21
Nie zawiodłem się. Abelard - jak dla mnie pierwsza trójka w Polsce - fachowców w swojej branży! Brawo :-)
Wszystko fajnie ale powiedzcie Abelardowi że jego zegarek oślepia ludzi w pierwszych rzędach. Pozdro
Bardzo dobry występ. Świetnie się bawiliśmy.
Super występ pełen śmiechu aż do łez i bólu brzucha 😉
MARTINI1989 19.03.2018 13:51
Jeden z lepszych programów, czasem leci ostro, ale w końcu o to chodzi. Jezeli ktoś był na Gali Stand Up, niektóre momenty powtarzają się, ale to minimalna część całego występu.
Jak zwykle nie zawiodłam sie na super wystepnie i nie moge doczekac sie kolejnych !!!
Warto było przyjechać z Warszawy na występ Abelarda ;) support również wymiata ;)
Catalina 19.03.2018 08:50
Genialne!!! Petarda:)))
MRrrrrr 18.03.2018 22:16
Abelard to mistrz w swoim fachu. Naprawdę rzadko płaczę ze śmiechu, ale tym razem mi zdarzyło.
Zabrałam już drugi raz mamę na występ Abelarda i obie popłakałyśmy się ze śmiechu. Dziękujemy za poprawę humoru i pozdrawiamy z Bydgoszczy :)
Stoska 18.03.2018 09:25
Wystep mega fajny.Sala średnia .Parkingu jak na lekarstwo
Abelard jak zawsze w formie, super występ.
Niesamowita dawka śmiechu, podana na surowo w sosie własnym ... Po prostu mega. Warto. Polecam.
Bardzo słabo , byłem już na dwóch występach Pana Abelarda ale ten był najsłabszy . A już saporty to żenada - gość z Gdańska niepotrzebnie zabiera czas ( nudny i głupi dowcip ) w połączeniu z brudno ubranym gościem . Pan z Poznania troszkę lepiej ale do bycia fajnie zabawnym daleka droga. Jak kupowaliśmy bilety to nigdzie nie było mowy o tym że sam występ Abelarda potrwa chwilkę a sporo czasu zajmą inni niekoniecznie ciekawi artystycznie.
Anelard jest zabawny i kropka
łgott 17.03.2018 12:18
Rewelacja! Abelard-mistrz!
Asiulaaaa 17.03.2018 12:12
Dawno tak się nie bawiłem. Abelard rządzisz!!!
Sław84 17.03.2018 11:32
Występ był fantastyczny! Abelard niezmiennie trzyma świetną formę :D
Super występ, Abelard i ekipa nie zawiedli :)
skobido 17.03.2018 10:01
Dobrze się bawiliśmy. A znajomym ze Zgierza powiemy, że stali się bohaterami programu Gizy.
100/10 Abelard jak zwykle w formie ;D
Abelard to Abelard , poziom występu był. Spodziewałem się więcej ...
Wicked 17.03.2018 09:10
Świetny program!! Występ Abelarda zawsze skutkuje bólem brzucha... ze śmiechu. Genialny support.A po imprezie - możliwosć pstrykniecia fotki. Dziękujemy!
Ania11984 17.03.2018 09:10
Uwielbiam Abelarda!!! zawsze brzuch ze smiechu boli.a przy okazji- przystojniak ;)!!!@ rewelacja!!!
Abelard w doskonałej formie! Koledzy towarzyszący także prześmieszni.
Świetny występ. Niesamowicie śmieszny. Polecam.
Yaca87 17.03.2018 08:45
WIĘCEJ
ZWIŃ

Polecane z kategorii stand up